joi, 21 octombrie 2010

Punct si de la capat

Vreau sa ma apuc din nou de blogging(nu ca as fi facut ceva serios pana acum). M-am gandit ca intre timp s-au mai schimbat lucrurile si am zis sa incerc o alta platforma. Pentru ca urmaresc niste site-uri pe baza de Wordpress am zis sa merg pe varianta asta, la inceput gazduit gratuit de ei.

Facut cont, multe optiuni, un design atragator care te imbia sa scrii, navigare usoara. Dupa primele 6 postari apar primele probleme: nu pot sa fac embed la melodii de pe Trilulilu, de fapt nu pot sa fac emebd la mai nimic, doar la youtube si inca vre-o 2-3 cele mai populare. Asta e o mare problema pentru ca imi plac multe melodii romanesti care le gasesc doar pe Trilulilu. Si nu am inca chef sa platesc inregistrarea unui domeniu doar pentru a avea dreptul sa pun melodii pe un site.

Asa ca inapoi la blogger care primeste tot ce arunc in el. Imi lipseste de la Wordpress clasificarea articolelor in categorii cu posibilitatea de a le pune apoi mai multe tag-uri. Aici trebuie sa mimez un fel de meniu doar prin tag-uri, a se vedea Norul meu din dreapta. Dar cred ca voi supravietui

Niciun comentariu: