marți, 26 octombrie 2010

Cum sa-ti furi bicicleta

Zilele trecute am vazut un filmulet, foarte fain realizat, despre cat de usor se poate fura o bicicleta legat in Bucuresti, chiar si din locurile cele mai aglomerate. Ba si mai mult oamenii sunt si dornici sa ajute pe cineva sa taie lantul.
Nu credeam ca in curand eu voi fi cel care va avea nevoie de ajutor sa "fure" o bicicleta... doar ca era a mea.

Sambata m-am dus cu ea la Decathlon sa o inscriu la Trocathlon. Intru cu ea la metrou la Brancoveanu, insotit de o mutra acra a vazatoarei de cartele. Dupa ce cobor la Unirii observ ca era destul de algomerat ca sa ma pot strecura usor cu bicicleta si cum era si frumos afara am zis sa ies si sa ma duc pe bicla pana la magazin. Ma ratacesc putin pe la Eroilor, fac un ocol maricel pana reusesc sa intru pe Iuliu Maniu. Acolo, masini bara la bara dar ma deplasez usor pe langa ele.

Ajuns la destinatie, imi leg bicicleta cu antifurt de rastelurile de acolo. Click la antifurt, click si in capul meu... sa verific daca am cheia. Nu o am, o lasasem pe masa. Ce-i de facut?

Ma duc frumos la cei din magazin, intai intreb despre Trocathlon apoi le spun si povestea mea. Mai era un client pe acolo, incep cu totii sa se distreze si nu sunt prea nerabdatori sa ma ajute. Din inspiratie divina, la plecare m-am gandit sa-mi iau si certificatul de garantie pe care era trecut numele meu si seria cadrului. Dupa ce se verifica toate datele astea incercam sa eliberam bicicleta. La inceput cu un cleste, n-a mers. Am trecut la artileria grea, un bonfaier. Acesta din urma trece cam in 2 minute prin lant pe care o sa-l pastrez ca amintire.

Deci am invatat ca data viitoare sa-mi cumpar in primul rand un antifurt care se inchide doar cu cheia si apoi... mult mai gros

Niciun comentariu: