joi, 21 octombrie 2010

14 blades (2010)



Link IMDB

Majoritatea filmelor chineze m-au impresionat placut, cu scenele lor de arte martiale, sabii in special precum si locatii, decoruri viu volorate si exotice. De fapt cand zic majoritatea, imi vine in minte doar Hero si tot astept sa gasesc unul care sa se ridice la acel nivel. Am dat din intamplare peste 14 blades, am vazut ca e cotat mediu pe IMDB dar are comentarii favorabile.

Din pacate nu am reusit sa il termin. Ideea este buna, actiune destula, lupte frumoase doar ca... pur si simplu, parca este facut de un regizor amator. Prea multe personaje se invart in jurul celor principale, prea multe evenimente unele dintre ele puse doar pentru a da ceva actiune filmului, fara a avea nici o legatura cu intriga. Era ca si cum m-as fi uitat la un serial de cateva episoade comprimate in 90 de minute. Dupa 15 minute am fost tentat sa-l opresc dar mi-am zis ca poate mi s-a lenevit mintea, m-am obisnuit cu filmele americane seci liniare. Insa dupa alta jumate de ora am cedat. Prea multe chestii fara rost erau puse acolo, doar pentru a evidentia ceva la un personaj.

Nota finala 6, cu indulgenta, oarecum pentru a mai incuraja si filmele straine.

Niciun comentariu: