sâmbătă, 2 februarie 2008

My blog....

Blogul meu... Primul post oficial...

Ce sa scriu? Ma uit pe prima postare a mea din pagina personala Yahoo, 21 Decembrie 2005. Au urmat apoi altele.. imprastiate pe unde am apucat, yahoo, hi5, site-uri, forumuri. Asa ca m-am decis in sfarsit sa pun totul intr-un loc si la dispozitia tuturor.
Zis.. dar mai greu de facut. Incepe cautarea unui hosting...

Prima optiune: bravenet.com unde avem cont de mai demult: ofera site-uri, o gramada de unelte, sabloane.. toate gratis. Dar binenteles era o smecherie... si anume ca toate paginile erau pline de reclame. Cum ar veni jumate pagina mea, jumate a lor cu reclame. Next...

Optiunea nr 2: wordpress.com. In primul rand pentru ca vazusem o gramada de bloguri de la ei si ca gaseam template-uri frumoase mai peste tot. Dar( si aici era un dar) poti folosi template-ul tau doar daca platesti gazduire. Varianta gratis iti ofera ceva sablonuri, doar cateva mai decente pe care le aleg toti. Pentru ce sa-mi fac un blog care sa arate cu inca alte 1,5 milioane?!?! Next...

Si o a 3-a varianta si sper ca cea finala: blogger.com. Serviciu oferit de google. te inscrii la el ai Google la pachet: google mail, google video, google talk etc. Ca servicii aditionale nu ofera cine stie ce.. sau cel putin nu-mi dau seama inca. Singura chestie utila sunt sondajele pe care ti le poti pune pe blog. Si ca iti poti incarca fisierele audio/video/photo la ei fara sa-ti faci cont in alta parte. Dar partea cea mai frumoasa: ai acces nelimitat la codul paginii: asa ca daca te pricepi putin la HTML/CSS iti poti face pagina cum vrei tu. Deocamdata am aplicat doar cateva chestii legat de marime. Nu-mi placea coloana de postare ca era ingusta. Astefl ca un post mai lung (cum probabil va fi acesta) arata ca o poezie. Am latit-o putin ducand toata pagina la 1024 px. Probabil cei cu monitoare mici la rezolutii de 800x600 vad ciudat pagina, imi pare rau... dar nu pot sa impac pe toata lumea.
Vad ca sunt pe net si o multime de coduri java care adauga o gramda de smecherii la pagina asa ca sper sa o fac mai interesanta.


Enjoy reading

Niciun comentariu: