marți, 30 noiembrie 2010

Ciorapi Mund Explorer

In ultimele 2 ture am purtat o pereche de ciorapi Mund Explorer. Desi am si 2 perechi de sosete de lana, utilizate in ultimii 2 ani am vrut sa incerc si acest tip de ciorapi speciali pentru drumetii. In primul rand sunt ceva mai usoare, mai compacte si mai subtiri decat cele de lana. Cu toate acestea sunt la fel de calduroase. In prima tura din octombrie mi-a fost prea cald in ele si cred ca le voi folosi doar iarna, in primavara urmand sa cumpar altceva. De asemenea mi se par si mai... mulate pe picior iar in zonele de calcai si a pernitelor au intarituri si sunt mai moi probabil pentru a reduce riscul de aparitie a bataturilor la mers indelungat. In rest se comporta exact ca cele de lana si chiar daca se uda piciorul ramane cald.

Pot spune ca sunt un accesoriu util, dar nu important cel putin nu la nivelul turelor de 1-2 zile

Niciun comentariu: