sâmbătă, 26 aprilie 2008

Dansez pentru tine Editia a 7-a

Iubesc dansul asa ca imi place si Dansez pentru tine. Mai putin pauzele interminabile de publicitate, secventele lacrimogene si comercializarea dramelor unor oameni. Astfel ca niciodata nu am avut rabdarea sa ma uit la o emisiune cap-coada. Am zis ca voi urmari doar secventele de dans pe site-ul Pro-Tv-ului. Totul ar fi fost frumos daca nu ar fi folosit naiba stie ce metoda de a prezenta clipurile...care pur si simplu face ca procesorul sa-mi sara la 100% busy iar calculatorul sa-mi mearga in reluare. Ca si cum prostia asta nu ar mai fi fost de ajuns, clipurile sunt si protejate, pentru a nu putea fi copiate. Dar oricat de mult au vrut ei sa le ascunda, le-am luat si le-am pus aici sa poata fi urmarite si descarcate de oricine e interesat.

Hmm, intr-un mod ciudat, cel putin la mine clipurile se vad greu in Mozilla Firefox, cred ca am busit eu vre-o setare prin el. Insa se vad bine in Internet Explorer.

Daca voi avea timp voi pune si celelalte editii... sper sa se intample cat mai curand.

Enjoy

Prezentare Paso Doble


Prezentare Dans Contemporan


Laura si Bogdan - Paso Doble


Laura si Bogdan - Dans Contemporan


Smiley si Adriela - Paso Doble


Smiley si Adriela - Dans Contemporan


Crbl si Mirela - Paso Doble


Crbl si Mirela - Dans Contemporan


Delia si Ionut - Paso Doble


Delia si Ionut - Dans contemporan


Alex si Cristina - Dans contemporan


Andra si Cornel - Paso Doble


Andra si Cornel - Dans contemporan


Andreea si Petrisor - Paso Doble


Andreea si Petrisor - Dans contemporan


Duelul


Baletul DPT

Niciun comentariu: